Wednesday, February 17, 2010

娃娃花束!

下面这束娃娃花,是我特别“炮制”给我家太子的情人节礼物哦!
是谁规定只准男生送花给女生,女生不许送花给男生的啊!
我偏要啊!如何!我就是喜欢这样!

In this Valentine's Day, I hv special made the below,
a punch of babies flower to my prince.
Who said that just permitted boy give the flower to the girl,
girl is not permitted to give a boy flower.
I would like to do this also, just do what i prefer to do!


"CLOVIS" 是我的名字
"CLOVIS" is my name

"STEVEN" 是我家太子的名字
"STEVEN" is my prince name


我还在娃娃身边围上了12朵小花,代表我们庆祝第12个情人节!
I also enclosed 12 small flowers beside the babies,
to represent us to celebrate the 12th Vanlentine's Day!


一对可爱的小娃娃身边还加上两个“心”,
都个别缝上了重要的日期和节日!
我是用线一针一针缝的哦,缝得手指头都麻痹掉去,但是是值得的哦!
I also add on 2 "heart" shape beside the babies,
have sew on the important date and the event!






No comments:

Post a Comment